Alınan Siparişler

Rota’ da alınan sipariş fişini nasıl oluşturabilirsiniz?

Ana Menü> Satış Yönetimi> Alınan Siparişler butonuna tıklayın.
Listenin sağ üst köşesinde bulunan +Sipariş Ekle butonuna tıklayın.

Sipariş ekranında gerekli alanları doldurup Kaydet butonuna ile, belgeyi kaydedin.
Sipariş kayıt ekranında,
Tp işlem, Özel Kod, Ödeme Vadesi, Depo, Plaka, Seçimi gibi bir çok detay alanı bulunmaktadır.
Sipariş satır seçimi kısmında ise, stok, hizmet veya stok seçmeden ilerlemek için, açıklama türü seçimi yapabilirsiniz.
Stok/Hizmet butonu ile toplu stok veya hizmet kartı ekleyebilirsiniz.
Alt sağ barda ise,
kar/zarar durumu , belge satır alanları açıp/kapamakdv matrah, kayıt hikayesi görüntüleme ve genel indirim uygulama seçimi alanları mevcuttur.

Alınan Sipariş Fişi İnceleme

Sipariş listesinde, hangi sipariş için işlem yapmak isterseniz, siparişin üzerinde sağ tuşa tıklayıp, incele, düzenle, sil gibi işlemlerin seçimini yapabilirsiniz.
Firma alanının yanında bulunan büyüteç ile, hesap kartına erişebilir, stok/hizmet kartları alanı üzerinde çift tıkladığınızda ise, satırda seçili olan stok/hizmet kartına erişebilirsiniz. 
Alt barda ise, düzenleönzileiptalek dosyalar butonları mevcuttur.