Hizmet Kartları

Rota’ da hizmet kartları nasıl oluşturulur ?
Ana Menü> Stok & Hizmet Yönetimi> Hizmet Kartları butonuna tıklayın.
Açılan pencerenin sağ üst köşesinde bulunan +Hizmet Kartı Ekle butonuna tıklayın.

Yeni hizmet kartı ekleme penceresinde gerekli alanları doldurup, Kaydet butonuna tıklayıp, kartı kaydedin.

Hizmet Kartı İnceleme

Kart listesinde, hangi kart için işlem yapmak isterseniz, kartın üzerinde sağ tuşa tıklayıp, incele, düzenle, sil gibi işlemlerin seçimini yapabilirsiniz.
Veya listede kartın üzerine çift tıklayıp, kartı inceleme ekranında açabilirsiniz.

Genel bilgiler kısmında hizmet kartına ait temel bilgileri tanımlayıp görüntüleyebileceğiniz alanlar mevcuttur.
Genel bilgiler kısmında Hizmet Kodu, Hizmet Adı, Birim, Alış KDV, Satış KDV, Tevkifat ve Açıklama bilgileri giriş alanları mevcuttur.

Detay bilgiler kısmında hizmete ait birden fazla fiyat girebileceğiniz alanları, Stok Grubu, Yabancı İsim, ve birden fazla Özel Kod tanımlama alanları mevcuttur.

Hareketler sekmesinde mevcut hizmete ait geçmiş dönemlerde ve mevcut çalışılan döneme ait teklifler, siparişler, alış, satış faturaları ve aynı zamanda bu hizmete ait tüm hareketlerinin görüntülendiği alandır.
Tarih seçimi ve belge türüne göre filtreleme yapılabilir ve belgelere ekran değiştirmeden erişilebilir.

Muhasebe, kısmında hizmet kartına ait muhasebe kodları oluşturduysanız bu alanda görüntüleyebilirsiniz.
Grafik, kısmında hizmet kartına ait yıl ve kur bazlı alış-satış ciroları ve adetleri görüntüleyebileceğiniz ekrandır.

Hizmet kartı alt bar kısmında ise Kartı Düzenle, Hizmet Kartı Ekstresi, Sil, Kartı Kopyala  ve Kayıt Hikayesi alanları mevcuttur.

Hizmet kartına ait, hesap ekstresini Hizmet Hesap Ekstresi butonu ile alabilirsiniz.
Döküm butonu ile, raporu önizleme formunda ekrana getirip.
Önizleme 
ekranında, raporu yazdırabilir, e-mail ile gönderebilir, pdf formatında bilgisayarınıza indirebilir veya Excel’e aktarabilirsiniz.