E-belgeler ile Hem Zamandan Hem Maliyetten Tasarruf Edin !
e-Dönüşümün Genel Avantajları Nelerdir?
Belgeleri elektronik ortamda düzenlemek hem maliyet açısından hem de belgeleri saklama ve erişebilme açısından oldukça avantajlı bir yöntemdir.
e-Dönüşüm sürecine geçiş yapan şirketler, iş süreçlerinde ve evrak takip süreçlerinde ciddi zaman ve tasarruf ederler.
Yasal evrakların dışında e-teklif ve e-mutabakat gibi diğer e-süreçler de e-dönüşüm ile dijital ortama taşınabilir, takip kolaylaşmış olur.
Dijital ortamda yapılan işlemler doğaya katkı sağlayarak çevreyi korur ve arşiv sürecinden kurtulmanıza yardımcı olur.
e-Dönüşüm ile birlikte bir çok maliyetten kurtulursunuz.
Maliyet Ve Saklama Derdinden Kurtulun !
Neden e-fatura Kullanmalıyım?
Uygun maliyet ve kalıcı çözüm olduğu için faturalarınızı arşivleme derdinden kurtulmuş olursunuz.
Faturanızı kargo ile müşterinize ulaştırma süreçlerinden, ek kargo taşıma maliyetlerinden ve faturanızın ilgili kuruma ulaşıp ulaşmadığını kontrol etmekten kurtulmuş olursunuz.
Vergi kanunu açısından 5 yıl Ticaret kanunu açısından 10 yıl boyunca, belgeleri saklama yükümlülüğünüz olduğu için, e-faturalarınız sistem tarafından saklanmış olur ve herhangi bir cezai durum ile karşılaşmamış olursunuz.