Bu geliştirme sayesinde stokların diğer birim miktarları, açıklama alanına otomatik olarak aktarılacak ve kolayca görüntülenebilecektir. Bu geliştirme için “Yönetim > Sistem > Parametreler > Genel > Fişlerde Alt birim Bilgisi Satır Açıklamasına Getirilsin mi?” parametresinin Evet olarak kaydedilmesi gerekmektedir.
Güncellemeler
Toplu Fatura Kopyalama
Bu geliştirme ile birlikte, aylık tekrarlanan çoklu faturaların kolayca kopyalanması mümkün hale gelmiştir. İşlem adımları şu şekildedir: Yönetim > Toplu İşlemler > Toplu Fatura Kopyalama menüsüne gidin. Kopyalanması istenen faturaları seçin. Sayfanın sol üst köşesinde bulunan Kopyalama butonuna tıklayın. Açılan pencerede, oluşturulacak faturanın tarihini seçin. Belirlenen tarihte, seçilen faturaların kopyalanması bu şekilde tamamlanır.
Stok Alış/Satış Raporuna Stok Özel Kod Filtreleri eklendi.
Stok Alış/Satış raporlama ekranına ‘Stok Özel Kod’ filtreleme özelliği eklenmiştir.
Toplu Barkod Basımı Ekranında Fiyat Bazlı Filtreleme
“Stok & Hizmet Yönetimi > Toplu Barkod Basımı ekranında yapılan yeni geliştirme ile, belirtilen tarihler arasında seçilen fiyat türünde herhangi bir değişiklik yapılmışsa ve ilgili stokların barkodu bulunuyorsa, bu stokların filtrelenmesi sağlanabilmektedir. Bu geliştirme, kullanıcıların belirli tarih aralıklarındaki fiyat değişikliklerini ve barkodlu stokları hızlıca tespit etmesini kolaylaştırmaktadır. Filtreleme işlemi ekranında alanların işlevleri şu şekildedir: Fiyat Değişimi Başlangıç ve Bitiş Tarihi: Belirli bir […]
Daha Önce Oluşturulan Belgeleri Düzenlerken Excel Satır Aktarımı
Yapılan geliştirme sayesinde daha önce oluşturulmuş olan bir belgeye “Excel Satır Aktarım” seçeneği ile veri aktarımı gerçekleştirilebilmektedir.
Kullanıcılara Firma Bazlı Rol Tanımı
Yönetim > Sistem > Yetkilendirme menü adımları takip edilerek rol tanımı gerçekleştirilir. Yönetim > Sistem > Kullanıcılar menü adımları izlenerek, ilgili kullanıcı için ön tanımlı parametreler ekranı etkinleştirilir. Bu ekran üzerinden, firma bazında daha önce tanımlanmış rollerin seçimi kolaylıkla yapılabilir. Böylece, her bir firma için farklı roller atanarak, kullanıcıların görev ve yetkileri ihtiyaçlara göre özelleştirilebilir.
Raporlarda Çoklu Proje Kodu Seçimi
Yapılan geliştirme sayesinde Talep, Teklif, Sipariş, İrsaliye, Fatura raporlamalarında birden fazla “Proje Kodu” seçimi gerçekleştirilebilmektedir. Bu özellik sayesinde, kullanıcılar birden fazla proje ile ilişkili verileri aynı anda raporlayabilmektedir.
Cari Özel Kod Alanlarının Özelleştirilmesi
Cari Hesap Kartı içerisindeki ‘Özel Kod’ alanlarının, kullanıcı ihtiyaçlarına göre isimlendirilmesi artık özelleştirilebilir hale getirilmiştir. Yönetim > Parametreler >Cari menü adımları izlenerek, özel kod alanlarının özelleştirilmesi gerçekleştirilebilmektedir.
Varyant / Model Takibi
Bu geliştirme sayesinde artık renk, beden ve diğer farklı özellikleri kolayca kontrol edebilir, ürünlerinizi daha esnek bir şekilde yönetebilirsiniz. Varyant tanımlamaları için aşağıdaki adımlar takip edilmelidir. Adım 1: Stok & Hizmet Yönetimi > Varyant > Varyant Tanımı > Varyant Ekle menü adımları takip edilerek tanımlamak istenilen varyant türü tanımlanır. Ancak tanımlama sırasında dikkat edilmesi gereken önemli bir nokta bulunmaktadır: “Varyant Kodu” alanı […]