Kategoriler
< Tüm güncellemeler

Cari Kartlardaki E-Posta Adreslerinin Mail Gönderiminde Otomatik Seçilmesi

Cari hesaplarla ilişkili rapor veya belgelerin Rota üzerinden e-posta yoluyla gönderimi yapılmak istendiğinde, artık cari hesap kartında tanımlı iletişim e-postası ile yetkili kişilere ait e-posta adresleri, gönderim ekranında otomatik olarak seçilebilir hale geldi.

Bu geliştirme sayesinde kullanıcılar, mail gönderim işlemlerinde alıcı adreslerini manuel olarak eklemek zorunda kalmadan, cari kartta tanımlı iletişim bilgilerini doğrudan kullanabiliyor.

Yeni özellik, özellikle satış, finans ve müşteri ilişkileri ekiplerinin zaman tasarrufu sağlamasına ve iletişim hatalarını azaltmasına yardımcı oluyor.

Özellik tüm kullanıcılar için aktif olup, Rapor veya Belge Gönderimi > E-Posta Gönderim Ekranı üzerinden kullanılabilir durumdadır.


Cari kart e-posta adresleri gönderim ekranında otomatik seçimi