Güncellemeler

Cari görüntüleme ekranında dövizli bakiyelerin ana döviz bazlı toplamları gösterilmeye başlandı.

Cari hesap kartı görüntüleme ekranında, farklı döviz cinslerinden oluşan bakiyelerin ana döviz (örneğin TL) karşılıkları da anlık kur bilgisiyle birlikte gösterilmeye başlandı. Böylece kullanıcılar, cari hesapların toplam borç/alacak durumunu tek para birimi üzerinden daha net ve anlaşılır şekilde takip edebilecek.

Gelir Gider Raporu’na şube filtresi eklendi.

Raporlama ekranına eklenen yeni şube filtresi sayesinde, kullanıcılar gelir ve giderleri belirli bir şube özelinde görüntüleyebilecek. Çok şubeli çalışan firmalar için geliştirilen bu özellik ile farklı şubelerin finansal durumları karşılaştırmalı olarak analiz edilebilecek ve raporlar daha detaylı, amaca yönelik hazırlanabilecek hale getirildi.

Cari hesap fişi giriş ekranlarına alternatif döviz seçim alanı eklendi.

Cari hesap fişlerine eklenen alternatif döviz seçimi ile birlikte, ana döviz cinsinden girilen bir fişin seçilen alternatif döviz türü üzerinden de carinin bakiyesine yansımasını sağlanmıştır.  Cari virman fişinde de yine bir cariyi ana döviz, diğer cariyi alternatif döviz üzerinden borçlandırma veya alacaklandırma işlemi yapılabilmektedir.

Aday Cari Kartları ve Listelerine Sorumlu Personel Alanı ve Filtresi Eklendi.

Aday cari kartlarına ve listelerine; Sorumlu Personel seçimi için yeni bir alan eklenmiştir. Bu alan üzerinden yapılan filtreleme ile ilgili sorumlu personele ait kayıtlar kolayca listelenebilmektedir. Geliştirmenin Amacı: Sorumlu personel bazında aday cari takip ve yönetiminin kolaylaşması, Sorumlu bazlı raporlama ve filtreleme yapılabilmesi 

Sipariş ve Stok Teslim Tarihi Ayrımı Güncellemesi

Alınan Siparişler ekranında yapılan geliştirme ile: Siparişin genel teslimat tarihi ile Sipariş satırlarında seçilen stok kalemlerinin teslim tarihleri Artık ayrı ayrı seçilebilmektedir.  Geliştirmenin Amacı: Bu geliştirme ile; Farklı ürünlerin farklı teslimat tarihlerine sahip olduğu siparişlerde esneklik sağlanması, Teslimat planlamasının ürün bazında daha detaylı yapılabilmesi, Müşteri taleplerine ve stok durumuna göre daha doğru termin belirlenmesi hedeflenmiştir. Bu sayede kullanıcılar, her bir ürün için […]

Stok Kartı Lot Durum Sekmesi Güncellendi.

Stok Kartı > Lot Sekmesi Geliştirilmesi Yenilik: Stok kartı içerisindeki Lot sekmesine yapılan geliştirme ile, artık her bir lota ait detaylı hareket bilgileri sistem üzerinden görüntülenebilmektedir. Eklenen Yeni Alanlar: Giriş Tarihi Lotun ilk giriş yaptığı tarih. Çıkış Tarihi Lottan yapılan son çıkış işleminin tarihi. Giriş Miktarı Lot bazında sisteme giren toplam ürün miktarı. Çıkış Miktarı Lot bazında sistemden çıkan toplam ürün miktarı. […]

Gelen e-Faturalarda Demirbaş Satırı Eklendi.

Alış faturalarında yer alan Demirbaş Ekleme satırı, kullanıcı talepleri doğrultusunda artık Gelen e-Faturaların İçe Aktar ekranına da entegre edildi. Neler Değişti? Gelen e-faturaların içe aktarma ekranında, demirbaş olarak işaretlenmiş ürünler için otomatik olarak Demirbaş Ekle satırı oluşturulmaktadır. Bu sayede, demirbaşların manuel olarak yeniden eklenmesine gerek kalmadan, doğrudan muhasebe ve stok süreçlerine entegre edilmesi sağlanmaktadır. Kimler İçin Faydalı? E-fatura üzerinden gelen demirbaş alımlarını […]